Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с двигателя

    Здравейте колеги и честита нова година. Карам алфа 156 2000 twin spark, от сутринта двигателя работи се едно е на 3 цилиндера, отидох на диагностика, електрически не отчита грешки, свалих свещите на 4ти цилиндър бяга черни и въобще не са работили. Проверих и 4те бубини със свещ на тях и подават искра, но на 4ти цилиндър след като почеистих свещите те остават влажни и двигателя тресе и не работи както трябва. Ако някой се е сблъскал с този проблем, моля да пише...
    От Видин съм...

  • #2
    няма компресия,или смуче въздух някъде по тръбите

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vanio.ivanov Покажи съобщение
      Здравейте колеги и честита нова година. Карам алфа 156 2000 twin spark, от сутринта двигателя работи се едно е на 3 цилиндера, отидох на диагностика, електрически не отчита грешки, свалих свещите на 4ти цилиндър бяга черни и въобще не са работили. Проверих и 4те бубини със свещ на тях и подават искра, но на 4ти цилиндър след като почеистих свещите те остават влажни и двигателя тресе и не работи както трябва. Ако някой се е сблъскал с този проблем, моля да пише...
      От Видин съм...
      Какви са свещите колега и на колко колиметра са.
      Fiat Punto 1.4GT 1996
      Hyundai Tucson 2.0 2007
      Renault Clio 1.5 2019

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от manol vasilev Покажи съобщение
        няма компресия,или смуче въздух някъде по тръбите
        компресията не съм я мерил и не знам колко е в понеделник ще ходя да я меря, 1,2 и 3ти цилиндър свещите са добри, бели са и са работели добре само 4ти цилиндър бяха зацапани, след почистването те явно не работят защото остават влажни, възможно ли е да е бубина, кабел или изгорели клапани на 4ти цилиндър

        ---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:14 ----------

        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
        Какви са свещите колега и на колко колиметра са.
        марката не я знам, но пише че са японки, не знам на колко км са...

        Comment


        • #5
          Полево ще ти е най - лесно да си направиш тест като смениш свещите и бубината на 4ти цил с други......ако нямаш колега под ръка, като ги сменяш имаи впредвид че 4 цил взима искра и от първа бубина, както и бубината на 4ти, дава искра на първи.......същото е и с втора и трета бубина и цил.....и поради тая причина е трудно да се хване дефектна бубина, кабел или свещ.......може да пробваш дали звука на двг се променя като махнеш буксата на ижектора, така със сигурност няма да има изгаряне в цилиндъра......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Полево ще ти е най - лесно да си направиш тест като смениш свещите и бубината на 4ти цил с други......ако нямаш колега под ръка, като ги сменяш имаи впредвид че 4 цил взима искра и от първа бубина, както и бубината на 4ти, дава искра на първи.......същото е и с втора и трета бубина и цил.....и поради тая причина е трудно да се хване дефектна бубина, кабел или свещ.......може да пробваш дали звука на двг се променя като махнеш буксата на ижектора, така със сигурност няма да има изгаряне в цилиндъра......
            смених на 4ти цилиндър само голямата свещ която е с 2та полюса защото при почистването се покна порцелана на електрода. ако изтегля буксата с 2та кабела която влиза в бубината ще мога ли да установя коя бубина не работи...

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от vanio.ivanov Покажи съобщение
              ако изтегля буксата с 2та кабела която влиза в бубината ще мога ли да установя коя бубина не работи...
              По трудно ще е да го установиш категорично, тъй като в случая 4ти цилинд взима искра и от първи, като същевременно дава на същия, така че ако 4 бубина е тотално умряла, все пак в цилиндъра ще постъпва искра от първи и ще възпламенява някак си, като към първи няма да има нормално искроподаване също.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                По трудно ще е да го установиш категорично, тъй като в случая 4ти цилинд взима искра и от първи, като същевременно дава на същия, така че ако 4 бубина е тотално умряла, все пак в цилиндъра ще постъпва искра от първи и ще възпламенява някак си, като към първи няма да има нормално искроподаване също.......
                Колега благодаря ти за информацията, мисля да купя една бубина и да я завъртя на 1ви и на 4ти цилиндър да мога да разбера със сигурност коя от 2те бубини не работи

                Comment


                • #9
                  да не говориш за този проблем: http://www.youtube.com/watch?v=YyfSq...eature=related
                  Аlfa156 1.8TS 2000

                  Comment

                  Working...
                  X